fata cu tigaraAstazi vorbim despre scarba.Incep eu, ok?

Scarba imi provoaca un pusti de 13-14-15-16 care „soarbe” pierdut dintr-o tigara (Kent, in general), tinand-o smechereste cu varful a doua degete in coltul gurii, si apoi expira satisfacut fumul (tot prin coltul gurii, bineinteles). Mi’e scarba de specimele astea.

Dar, daaar, cea mai mare si mai puternica si mai scarboasa scarba mi’este provocata de un exemplar ca cel de sus, de sex feminin.
Exact.Nimic nu’mi intoarce stomacul pe dos mai tare ca o fumatoare minora. Mirosul ala de scrumiera care i se impregneaza in piele, par, haine, respiratie, pana si in voce.Ele sunt scarboase. Plus nenumaratele dezavantaje care o vor afecta pe termen lung. (stiti voi ce le fac tigarile plamanilor, nu?)
A, si mai este si ingalbenirea dintilor.
Va veti intreba probabil de ce sunt asa de vehementa.
Nu e mare lucru. Urasc tigarile. Si nu inteleg de ce o pustoaica de 14-15 ani, ar incepe sa’si distruga inca de acum viata.
Stiu motivele (cum ca ar fi mai kinki, trendi, shmendi, cul, daca si’ar petrece ziua cu „prietenii” fumand, si nu uitandu’se la ei si tusind, ca ar impune mai mult respect daca ar putzi toata a fum de tigara, ş.a.m.d), dar nu le inteleg.
Anyway, cine sunt eu sa le judec? E alegerea lor.O alegere proasta, dar e a lor:D.
Acum e randul vostru! De cine/ce va este cea mai mare scarba?:)(scuzati cuvantul „scarba”, n’am stiut cu ce sa’l inlocuiesc:”>)

Pe mai departe:)

