Da, am o noua porecla si nu sunt deloc mandra de ea. Sau de motivul pentru care am primit-o.

Azi dimineata pe mess cu o prietena: (varianta editata)
Eu:Fataaaaa, s-a intamplat ceva extraordinar de grav!
Ea: Ce s-a intamplat, ma?
Eu: ceva extraordinar de grav, nu ti-am zis?
Ea: Daca e vorba de tine…mi-nchipui ce e …
Eu:lasa, nu-ti inchipui, iti povestesc eu
Eu: deci aseara (si printre „vorbe” mai scapam si cate un suspin) am adormit cu guma in gura…:((
Ea: :)))
Eu: nu rade ca nu-ti mai zic nimic!
Ea: bine, nu rad, zi!
Ea: :))))
Eu: si azi dimineata…m-am trezit cu ea in par:((((
Ea: :)))
Eu: mda, multumesc!>:P nu-ti mai zic, gata!
Ea:hai zi, zi!
Eu: si a trebuit s-o pun pe mama sa-mi taie ditamai suvitoiu’ de par:((
Ea: :)) fataaa, ce trist:)))
Eu: iti dai seama cat o sa-mi ia sa-mi ajunga iar tot parul egal acum?
Ea: zici ca esti dintr-un banc cu Bula:))
Eu: mdea, de bancuri cu Bula nu-mi arde mie acuma>:P
Ea: hehehehe, domnisoara Bula, domnisoara Bula:)))
Eu: hai hai, insensibilo!
gumaaaaa

Mda, in caz ca va apuca si pe voi rasu’:it’s not funny, sa stiti!
Hai, hai, pe mai departe!

