crazy
După criteriile astea două s-ar împărţi oamenii din jurul meu în acest moment.Si asta insemna ca ii urasc pe toti!( emooooooooooo:))))

Sunt sigură că aţi avut şi voi de-a face măcar odată cu vreun specimen din aceste două categorii. S-au chiar faceti parte din ele. Am tendinţa să cred chiar, că omenirea este împărţită în grupurile astea: nerecunoscătorii versus „scoţătorii de ochi”.
Totuşi, părerea mea este că „scoţătorii de ochi” domină cu desăvârşire. În caz că nu aţi înţeles cine sunt ei, o scurtă explicaţie:
„scoţător de ochi”- persoana care-ţi scoate ochii pentru orice favoare sau bine minuscul pe care ti l-a săvârşit, cu voie sau fără de voie, acum 5 minute sau acum 3 ani.
I-aţi recunoscut, nu? Ei bine, ei sunt. Ei sunt cei care şi-au propus ca prin ticăloşenia lor să cucerească lumea. Iar atunci când în lume nu va mai râmane nici un om întreg la ochii capului, îşi vor scoate ochii intre ei. Nu?! Dramatizez ca de obicei, bineînţeles.
Pe cand „scotatorii de ochi” atenteaza mai mult la sanatatea ochilor capului, nerecunoscatorii atenteaza doar la nervii capului, scopul lor fiind sa-i faca terci de fiecare data cand au ocazia.
Si de cele mai multe ori reusesc, deoarece sunt perseverenti, afurisiti si cu gura mare, adica toate calitatile pe care ar trebui sa le aiba un OM, pentru a supravietui.

Cat despre mine, daca ar fi , sa-mi recunosc apartenenta la vreuna din cele doua clase, asta ar fi probabil…hmmm…nerecunoscatorii. „Scotatoare de ochi” nu am fost decat de foarte putine ori, atunci cand orgoliul mi’a cerut asta! Si trebuie sa spun ca mi-a placut la nebunie sa scot ochii unui nerecunoscatori. Dar, repet, am facut-o doar cand mi-a cerut-o orgoliul. Si nu recomand asta acasa. Pentru ca da dependenta!

Ati inteles, nu? Daca nu, e numai vina voastra, sa stiti!
Pe mai departe!

Aaaa, si PS: Absenta a fost motivata, indelungata si nedorita…si totusi placuta :emoticoneuforic:
Aaaa, si alt PS: Daca nu va dau linku asta, mor!(bine, nu mor de-adevaratelea, mor ursu’ sa zicem).
E o melodie foarte melodioasa care-mi uber place:)

Hai pa!

