Cautatorii mei nu au fost la fel de insetati luna asta. Totusi, am reusit sa adun cateva perlute. Cele mai delicioase le-am ales dedesubt, inmpartite in 2 categorii: victimele soarelui si degeabiste(sau diverse).

Degeabistele:
despre curiosi nesimtiti– ehh, ce pot sa-ti spun?!e plina lumea de ei!
urasc ciclul: nu mai spune! da’ ce ti-a facut?
eu am peste 18 ani si de cand vreau sa v– vrei sa vvvvvv ce? vrei sa vezi un film? sa versi? sa vomiti? sa vorbesti catalana? sa vinzi o insula din mijlocul Pacificului? sa violezi o camila dromader? sa vandalizezi Trump Towers? sa visezi ca zbori? sa vizitezi Egiptu’? sa vvvv(ziceti voi ca eu nu mai stiu verbe cu v!)
cu pizda la soare: imi pare rau da’ nu mai servim! ultima portie s-a dat aseara. reveniti altadata poate gasiti ce cautati;)
visez la masculinitate: si tu? frateeee, si eeeu!
cu winx care le desenezi: ce vrei sa zici? fii mai explicit/a, te rog! fa-mi si o schema, eventual.
parul la foc: se arde, nu incerca!
care este id-ul lui alice says: bai pe saraca fata o cheama doar alice…cat despre id…NU TI-L DAAAU! SAC SAC SAC!!!
alice badpitzi::O ce ipoteza interesanta…dar nu! alice nu are cum sa fie badpitzi! nu, nu, nu si iarasi nu!

Victimele soarelui (adica cei care mi s-au plans toata luna ca „uite ce le-a facut soarele!”):
1.mam ars de soare ce fac-vreo 11 cautari
2.m-am ars la bronzat..ce sa fac-doar 3 cautari
3.m-am inrosit de la soare-2
4.m-am ars in soare-5 cautari

Tuturor le spun: Dragilor, daca soarele v-a afectat intr-atata incat sa fugiti la gugal sa cautati solutii de vindecare, atunci STATI IN CASA! Nu-l lasati sa va mai tulbure existenta! Tu-i mama lui de soare, da’ cine se crede, dom’le?!

Acestea fiind spuse, PE MAI DEPARTE!

