MichaelJacksonCu Michael Jackson, sau mai exact cu muzica lui, am luat contact inca de mica. Aveam vreo 5 ani cred, cand l-am ascultat prima data. M’a cucerit de la prima melodie. Apoi, cativa ani, nu am mai stiut nimic de el sau de muzica lui. Prin 2007 am revazut la tv clipul de la Thriller si mi-am adus aminte de ce’mi place atat de mult si de ce’si merita numele de ‘Rege al Popului’.
Din pacate invidia sau pur si simplu rautatea oamenilor, au reusit sa’i umbreasca talentul si cariera muzicala, si sa’i scoata in evidenta partile negative. In ultimii ani, s-a pus mai mult accent pe operatiile estetice pe care starul le facea sau pe scandalurile legate de presupusele abuzuri de minori, decat pe faptul ca dupa atatia ani, omul asta inca mai reusea sa straluceasca si era inca extrem de apreciat.
Apoi a aparut problema cu cancerul de piele si toata lumea a reinceput sa-l condamne pentru transplaturile de piele, pentru ca a devenit din negru, alb si asa mai departe. Pana la urma, o viata avem, si dreptul de a face ce vrea cu ea ne apartine. Michael a decis ca i’ar fi mai bine alb decat negru si a actionat in acest sens. Acest lucru nu ar trebui sa ne starneasca decat admiratie pentru faptul ca a avut curajul sa fie altfel decat ceilalti, sa fie unic.
Nu credeam ca ceva banal, ca un stop cardiac, ar putea pune capat unei existente atat de deosebite, cum a fost cea a lui Michael.

Orice ar fi, steaua lui Michael va straluci intotdeauna mai tare decat toate celelalte stele.MICHAEL JACKSON, REST IN PEACE!

