Google. my best buddy ever. El, cel atotstiutor si atotbâlbuitor, care prin inteligenta lui mega-galactica,aduce rătăcitorii la mine, spre îndrumare.
Da’ de unde şi atâta indrumare. Cred ca nici 1.01% din rătăciţii care au ajuns la mine indrumati de amicul Gugăl, nu au găsit pace, linişte sau ce mama zmeilor căutau.

Dintre cei mai rătăciţi, pe o tavă de cristal, vi-i ofer pe următorii:
Primul meu rătăcit bâlbuitor, a apelat la mine pentru niscaiva „you tube femei secsi slabe” acum muuuult, muult timp. Acuu, ce sa fac? Pe asta nu l’am putut ajuta.

Restul bâlbuţelor gugălitice se împart în 3 categorii: urâte, foarte urâte şi diverse:
Din seria urâte, enumerăm:
păr pe faţă-hmm, n-am mult…nişte gene şi nişte sprâncene.Tu?
anti bad pitzi: nope! wrong person! eu sunt cu totul si cu totul pro badpitzi:D
când se udă băieţii? -huh?!

În seria foarte urâte, avem:
epilarea in perioada menstruala– whatta f!”#%¤? in halul asta a ajuns blogul meu? dispari şi să nu te mai văd pe aici!
pi¤da neepilata: yaaack! ce urââââât!speech-less!
pi¤da liceana: dublu speech-less!

Iar în seria diverse:
id-ul lui mihai gainusa: uuuu, mişule te cauta admiratorii pe mesingeăr;)
fata cu părul de foc : =)) nici de departe, dragule!
you and me -niciodata! obişnuieşte-te cu ideea!
emo id– emoistii au auzit de messeger??? no waaaaaaaay!
That’s all for today, fox!
Pe mai departe!

