Intr’o frumoasa dimineatza, toata nesimtirea din Univers s’a trezit foarte plictisita. Se gandea ca nu prea mai are ce face, de vreme ce mai toata lumea e nesimtita in ultima vreme. A aruncat un ochi spre Pamant si a vazut’o pe ea. O fata nici prea prea, nici foarte foarte, nici prea slaba:lol: nici prea grasa :lol:, nici prea inalta nici prea scunda, si si’a spus: Bre, parca fata aia nu e asa de nesimtita cum vreau eu. Asa ca, nemiloasa cum e, a intrat toaaataaa in ea, posedand’o pe vecie!
Oroaareee! Deodata, ea, fata care nu iesea cu nimic in evidenta:lol:, s’a transformat in EA, nesimtirea intruchipata.
Si asa a inceput o noua era din viata mea. Era in care eu trebuia sa o suport pe EA.
EA, cea care nu a auzit niciodata expresia „a bate la usa” si implicit n’a folosit’o. EA, cea care te suna de fiecare data la fix 8, chiar daca stie ca la ora aia dormi ca nesimtita.
EA care te taraie in fiecare sambata dupa ea, prin toate magazinele pe care le cunoaste, in cautarea bluzicii perfecte, chiar daca stie ca nu o sa’i placa nimic. EA, cea care se supara de fiecare data cand vede in telefon un mesaj de care nu i’ai spus. EA, cea care iti citeste mailurile si cateodata chiar le raspunde, replicand tamp:”Da’ ce fata, ce era asa de important incat sa nu stiu eu?”.
EA, cea care te face sa pici de rusine sub masa, de fiecare data cand iesiti undeva, prin felul in care se poarta/imbraca/vorbeste. EA, cea din vina careia te’ai certat cu atatia prieteni si pentru care ai suportat atatea mustrari.
EA, cea care’ti ia de fiecare data hainele fara sa se oboseasca sa ti le ceara si care ti le aduce intotdeauna rupte/patate. EA, cea cu care ai jurat de sute de ori sa nu mai vorbesti. EA, cea care iti mananca intotdeauna mai mult de jumatate din gustari, cu toate ca stie ca ai o foaameeee de lup, si oricum, nu’ti place sa’ti imparti mancarea (ce, macar la mancare am voie sa fac nazuri, da?).

Daca am fost vreodata EA, imi cer mii de scuze!
Pe mai departe!

