Desenele animate.Singurele lucruri care ne fac sa radem din toata inima,ne invata unele lucruri sau ne pun pe ganduri.
Indiferent ca avem 4 sau 30 de ani, desenele animate te relaxeaza intotdeauna.
Pot sa spun cu mana pe inima ca imi amintesc ceva despre absolut toate desenele animate pe care le-am privit in astia 15 ani .
Primele desene au fost pe TVR1.Clubul lui Mickey Mouse, Dragon Ball Z si, preferatul meu: Norman cel Normal:X! Doamnee, adoram desenul asta. Imi amintesc cum in clasa I imitam pesonajele prin curtea scolii si aspiram lao viata precum cea a lui Norman.
Au urmat apoi:Pokemon si X-Men care ma fascinau intr’un mod in care putine lucruri au reusit sa ma fascineze pana acum. Tin minte ca imi placeau la nebunie desenele gen Action Man&CO. si fetele de pe strada de la mine se uitau chioras cand vedeau cu cate pasiune povestesc despre subiecte atat de „neinteresante”.
Desenul care m’a marcat urmatorii 2 ani a fost Timon si Pumba. Tot pe TVR1. Imi placea sa’i vad certandu-se, impacandu-se si apoi iar certandu-se. Cea mai haioasa chestie de la desenul asta mi se parea coloana sonora, care a devenit la scurt timp imnul gastii, si pe care o fredonam non-stop, spre disperarea celor din jur.
In 2006 l-am descoperit pe Ben 10. O perioada am fost addicted. Vreo 2-3 luni. Apoi a urmat Casa Foster pentru prieteni imaginari, Laboratorul lui Dexter si Colegul meu de sala e o maimuta. Nimic nu ma facea sa rad mai cu pofta decat glumele lui Blue sau incurcaturile in care Jake il baga pe Adam.
Dupa ele au venit WITCH si WINX. Doua desene mai “feminine” pe care spre uimirea mea le urmaream cu mult interes. La cei 14 ani pe care ii aveam, spre rusinie mea, inca mai credeam in puterile supranaturale pe care Will, Irma, Taranee, Cornelia si HayLee le aveau.
Am mai privit apoi Kim Possible si Dragonul American.
Chowder este desenul animat care’mi bucura inima in acest moment si preferatul meu din toate timpurile.

Ar fi o cruzime sa spunem sa desenele animate sunt exclusive pentru copii, atata vreme cat avem in jurul nostru adulti care le apreciaza mai mult. Cu toate acestea, desenele animate sunt singurele lucruri care ne binedispun gratis. Sa apreciem desenele animate. Sa nu uitam valoarea lor si impactul pe care l’au avut asupra noastra in copilarie. Multumesc site-ului desenele-copilariei.net, care nu ne lasa sa uitam ca suntem sau am fost copii. Prin acest articol particip la concursul organizat de ei.

