Azi (adica ieri), zi mare. Au venit de la mare departare niste prieteni de-ai sora-mii (si implicit si de’ai nostri), cu care nu ne mai vazusem din vara. Adepti ai gratarelor. Si cum pentru ei vizita fara gratar nu se poate, ne’au luat pe toti la un gratarel, aci aproape intr’o padurice. La Garvan.
Ufff, si am mers si eu cu ei. De dragul mamicutzii:)Ca astazi e ziua ei!(nu fiti magari si spuneti „la multi ani!”)
„-Ce’ai sa faci, o sa stai toata vara in casa? Imbraca-te si hai!”
Si asa mi’am lasat balta tooaaatee planurile pe ziua de azi, m’am suit in masina si hai! La mici cu mine!
Am ajuns acolo, am urmat toti pasii ritualului de gratareala, am mancat bine, ne’am facut siesta, am ras olecutza, am povestit de vremurile de demult, apoi, cand s’a trecut la treburi de oameni mari, subsemata si’a luat paturica si a fugit intr-un loc mai cu soare sa prinda niste bronz, ca si’asa’i spune toata lumea ca’i prea ca iaurtu'(alba, nu acra).
Si cum era de asteptat, trezita de la ora 8.30, cu soarele batandu’i in cap, am adormit:(. Acolo, pe jumatate goala, cu spatele la soare, am dormit vreo 2-3 ore, nederanjata. Fara nicio lotiune de protectie, fara aparare in fata soarelui nemilos, fara nimic.M’au trezit ai mei la plecare. Adormita cum eram, nu mi’am dat seama de ce ma astepta. Realitatea m’a lovit de’abia azi dimineata cand m’am ridicat din pat si mi’am dat seama ca nu pot sa merg. Si apoi cand m’am inspectat, mi’am dat seama care era sursa durerii crancene din cauza careia nu puteam sa ma misc. Somnul neprotejat de ieri si’a spus cuvantul. Da, m’am bronzat. Da’ nu asa cum voiam eu! M’am inrosit ca racu’, asa cum fac de fiecare data:(
Si acum trebuie sa astept vreo 4-5 zile, sa indur durerea asta din cauza careia merg cracanata (deci durerea e cauza), ca sa pot si eu sa ma laud doar pentru vreo 7-8 zile ca’s bronzoasa.:((
Mai bine stateam acasa:(
Pe mai departe:)
Dics.

