Vasleam mai deunazi prin spatiul virtual si am dat peste un site foarte nekinkiot.Adeca de emo. Si pricajitii vorbeau despre alica mea (adica alice).
Cica daca au vazut’o asa mai verde la inteligenta si daca se’mbraca in negru, tre’ sa fie dom’le EMOOOOO.:)))
Emoistul sef le’a prezentat’o in premiera pe alice, cu tot cu filmuletu’ de la metrou dotare. Apoi s’au pus ca tot emo’ul, la comentat.
Si’acu incepe circu’.
Frate, poate’i vina mea ca n’am trait inconjurata de emo si nu stiu ce le c*ca gura, da’ un asa limbaj diplomat eu n’am vazut nici la cel mai cocalaric tigan din macin…
Nu uitati ca acestea sunt cometariile la un post despre Alice, de pe un site emoid.
Hai sa’i dam play ca vreau sa vedeti si voi asta.
1.i like beer:(ii place berea, deci e sigur emo)
„tu vezi-ti de pula ta si eu imi vad de pula mea. Mai pe romaneste fiecare cu pizda ma’sii =))”
no hai ca am inceput bine!
apoi urmeaza bla bla bla-uri, comentarii plictisitoare, judecare cazului:”Alice, emo or not emo?”
pe la al 11-lea cometariu, un nene se plictiseste sa’i asculte pe pricajiti si’i catalogheaza in direct:
11.mstzsdsfctfz-„sunteti niste prosti”
Apoi intervine o emo blondina:
12. io_ionicutzza:” imi plac da uneori exagereaz cu culorile prea colorate…………..pwp”
(despre parul lui alice era vorba:))
pe la comentariu 20, se trezeste si tony soprano din somn si mai arunca una:
20. tony:”Ba astia sunteti vai de pula voastra :)) :-J”
no comment, ca poi se ia si de’a mea:(;
urmeaza o tante care cica plange pentu maica’sa:
22. cry for the mom-„ma esti prost rau…alice e soper tare si cu tupeu…
tu care ai scris asta esti un papitoi ma.._|_..”
ghiciti voi singurei ce insemna semnu asta _|_, ok?
si si incheiem apoteotic cu un cal.
concluzia concluziilor:
25.calu:”fut pe mata in gurda de strecoziti puli mele”
asta sigur nu e emo!
v’a placut? erau doar niste extracte mai ciudate, cel putin pentru un site emo.
pe mai departe!dics:)

