femei versus barbati
Exista momente in existenta mea, de persoana de sex feminin ce ma aflu, cand pur si simplu ma satur de tot ce am in jur, de tot ce trebuie sa suport din cauza sexului pe care’l detin in pantaloni, si ma pun in genunchi, imi bag mainile in par si tip:”Nu mai vreau!”(v’am mai spus cat sunt de melodramatica?)Ei bine, azi a fost unul din acele momente.
Am o ciuda groaznica pe barbati si pe toate avantajele pe care le detin, din simplul fapt ca s’au nascut barbati.
Acu voi o sa sariti si o sa ziceti:”Da ce voi/noi, daca ne’am/v’ati nascut femei, n’avem avantaje?”.
Eiii, cum sa n’avem, avem si noi. Dar recunoasteti, nu asa de multe ca barbatii.
Ma intreb daca Eva avea ciclu?
Sau ciclu a foat inventata dupa Eva, din cauza ei?!
As omori-o cu pietre daca mi’ar iesi acu in fata, va jur!
Urasc ciclul!
Aratati’mi voi o femeie care’si savureza perioada menstruatiei!
Ok, femeia o fost cea din cauza careia s’a suparat Dzeu asa de tare pe omenire (maybe), dar totusi, eu cred ca pedeapsa pe care i’a dat’o este muuult prea mare…
Si de ce barbatii pot sa umble pe strada parosi ca niste maimute, iar daca vezi o femeie neepilata se uita toti stramb si chicotesc? De ce pe picioarele barbatilor parul arata cool, iar pe picioarele femeilor (care sunt indubitabil mai secsi decat ale barbatilor) arata ca dracu?
Sau ma rog, asa e mitul. Daca iesi pe strada la 3 saptamani de la ultima epilare serioasa si parul ti’a crescut 5 mm vei primi zambete ironice. Dar daca ai iesi dupa 3 luni, cu sotul si catelul dupa tine, amantrei in sorturi, fericiti de mana/lesa? Ce reactii vei primi atunci:)))Problema cu epilatul picioarelor este infirma fata de alte zone, despre care refuz sa comentez.
De ce femeile sunt numite sexul slab?
Pentru ca din cauza oaselor subtirele nu pot atinge aceeasi masa musculara ca un barbat? Ca slabe ca inteligenta nici nu se pune problema. De ce Romania nu a avut pana acum nicio femeie ca presedinte? De ce niciun alt stat n’a avut ca presedinte o femeie?
De ce barbatii nu se gandesc ca fara femei ar fi un 0.?
Eu am auzit de copii din eprubeta, da’ de copii din uter artificial n’am auzit:)
Si am citit un studiu conform caruia, exista mai multi barbati homosexuali decat femei lesbiene..hmmm, a cui este vina?
Ihhhhh…prea multe frustrari pentru cei15 ani pe care’i duc in carca.
Va las sa cugetati si poate’mi raspunde’ti si mie la intrebari.
Pe mai departe!Dics.

