Imi amintesc ce era leapsa pe vremea mea..doamne cat s’au mai schimbat lucrurile de atunci…
Soroo, blogosfera este plina de lepshe o sa’mi spuneti!
Da, dar nu este pline de ale mele, o sa va raspund!

1.Sunt…hamesita de foame , da’ nu ma ridic de aici pentru nimic in lume!(pana nu vine mama sa ma ia, cel putin)
2.As vrea…un F-15C Eagle :X
3.Pastrez…doar lucrurile care nu se strica sau care put
4.Mi-as fi dorit…sa ma fi nascut in alta dimensiune.
5.Nu imi place… sa impart mancareaX(
6.Ma tem de… tot ce este animal si mai mic in volum ca mine
7.Aud…. in momentul asta nu aud nimic
8.Imi pare rau… ca nu’s mai desteapta decat voi toti la un loc.
9.Imi plac…. zilele ploioase ploioase ploioase si vacantele!
10.Nu sunt…. atat de amuzanta pe cat ma cred
11.Dansez… cand ma apuca.
12.Cant… cand vreau sa enervez lumea
13.Plang cand privesc… hell no! eu nu plang!
14.Nu imi place de mine pentru ca… dezamagesc constant
15.Sunt confuz… /a, mai tot timpul…
16.Am nevoie de… un glont in tampla dreapta
17.Ar trebui… sa ma lasati dracu in pace si sa va teleportati pe alta planeta!TOTI!
PS Leapsa asta este imprumutata de la DushRece
Pe maine!

