Ba da, e jucarie.Dar mi’a placut cum suna:)
Nu mai stiu ce sa scriu pe’aici.De cateva zile ma tot invart in jurul cozii, pentru ca am ramas fara subiecte de dezbatut. Sper sa-mi revin, daca nu o sa ajunga si blogul asta la fel ca celelalte.
Adica despre ce-ar putea sa scrie o adolescenta de 15 ani, fara pic de minte, fara talent exceptional la ceva si care duce o viata pur si simplu normala?
N’am alta solutie decat sa va plictisesc in continuare cu subiecte booriing, pana o sa descopar elixirul succesului vesnic in blogging. Dar totusi, daca vreti sa ma ajutati, eu sunt deschisa la propuneri.
Pana atunci… Vad ca toata lumea se ingramadeste pe blogurile personale sa ne invete si sa ne arata cum sa ne facem blogurile faimoase, cum sa aducem obligat-fortat cat mai multi vizitatori pe ale noastre bloguri.
Iaca eu, pentru ca imi place sa fiu intotdeauna inafara turmei, va invat cum sa aveti un trafic cat mai scazut pe blog (asa ca al meu:D) sau daca vreti sa o luati ca ceva pozitiv, ce sa nu faci pe blogul tau.:)
1.posteaza cat mai rar. din 3 in 3 saptamani, sau chiar mai rar daca te tine.
2. posteaza chestii cat mai neinteresante (ex. ce-ai mancat azi dimineata, ce-ai facut azi la scoala, cu ce ai foat imbracat azi) sau subiecte atat de uzate incat si tie ti se intoarce cand le vezi pe undeva (ex. emo, pitzipoance si cocalari, coruptia din romania, etc.)
3. scrie posturi cat mai lungi. (daca trec de 1000 de cuvinte e super fain. tine’o tot asa!) sau cat mai scurte (max. 100 cuv)
4.pune cat mai multe widgeturi, zorzonele, bannere colorate si sclipuritice pe blog. fa asta pana cand o sa arate ca un haifaiv, sau mai rau, ca o pitzipoanca in bamboo. cand o sa te doara ochii daca te’ai uitat 5 secunde pe el, atunci o sa stii ca ti’ai atins telul! bv!

Cred ca e deajuns deocamdata. Daca nu ai facut treburile de mai sus si totusi blogul tau are cel mai scazut trafic din curtea scolii, insemna ca ther’ must be sumting wrong with u, ma’ friend!
V’am pupat la bascalie:P
Pe mai departe!Dics.

POST-SCRIPTUM Dupa cateva saptamani in care am folosit-o pe MistyLook, am schimbat tema (Rounded). Totusi, MistyLook ramane tema mea de suflet:)

