Postu’ asta este pentru toti ce’i care o sa se simta.
Cati copii fericiti, cu zambetul pe buze, cu mami sau tati lor de mana ati vazut in ultimul timp? Nici eu.
Asta pentru ca nici parintii nu mai sunt cum au fost.Acum nu mai sunt copiii pe primul loc. Acum primeaza banii, bautura, curvele si nevoile proprii. Si tot pentru curve, bautura sau alte cacaturi, copiii isi iau cea mai mare bataie in ziua de azi. Am vazut atatea stiri la tv si peste tot cu copiii molestati, abuzati fizic sau psihc incat mi se’ntoarce stomacul pe dos. Slava domnului eu nu am astfel de probleme cu Mam sau cu Tata. Poate ca nu sunt parintii perfecti, dar chiar ne pun (pe mine si pe sora’mea) pe primul loc, no matter what! Si le multumesc.

Ieri iar s’au sinucis 2 soti si si-au lasat copilul sa’si continue viata singura, azi altii, si tot asa.Bineinteles, asta e altceva decat sa o abuzeze sau sa o oblige sa duca o viata plina de lipsuri. Dar nici mai bine nu este.Cum ar fi fost mai bine? De ce au facut asta? Cine este de vina?
Prea multe intrebari fara raspuns…prefer raspunsurile…
La revedere!
Dicsie:)

