Satula:-sa’mi traiesc viata superficial…
-sa visez lucruri imposibile
-sa fiu inconjurata de ingnorant/ignoranti…
-sa aplec capul in fata prostiei…
-sa trec cu vederea…
-sa uit din ce in ce mai mult lucrurile care conteaza cu adevarat..
-sa „tac” de cate ori mi se zice…
-sa trec fara sa las urme…
-sa vorbesc fara sa gandesc…
-sa inchid ochii din ce in ce mai tare…
-sa ascult all the shits around me…

, dar nu o sa ma satur niciodata…
-de ultima banca in care stau de 5 ani…
-de clipele de ras pana la lacrimi cu irina, mihai, nicoleta si toti ceilalti…
-de barfa fierbinte din ultima banca…
-de fostele/vechile prietenii…
-de toti prietenii mei (cu toate ca ei s-au saturat pana peste cap de mine)
-sa visez cu ochii deschisi…
-sa vorbesc neintrebata..
-sa enervez pe toata lumea…
-sa scriu pe blogul asta…(chiar daca scriu numai baliverne)
-sa regret lucrurile pe care le-am facut in locul celor pe care nu le-am facut…

Ps: Ceva pentru voi!
Tuturor celor care au zis ca limba italiana nu e kinky:Retrageti-va cuvintele!(eu sunt prima)
Limba italiana este kinki mai ales cantata de Kelly Rowland si Tiziano Ferro:X
Si un clip care sa va demonstreze:
Tiziano Ferro feat. Kelly Rowland-Breathe gentle (ma’ new fav. song:X)

Au revoir!Hasta la baby vista:)!ur dicsie.vixie

