asta ne asteapta
Inainte de a incepe trebuie sa precizez ca eu personal, pe Mircea Badea il IUBESC. S-au l’am iubit…Nu mai stiu sigur. Anyway, postarea asta nu este o declaratie de dragoste la adresa lui, ci o trecere in revista a nenumaratelor frastrari si nemultumiri pe care subsemnata (adica eeeu), i le’a abservat de’a lungul timpului. Pana asta toamna (cand am inceput scoala de dimineata), i’am vazut absolut toate emisiunile, si am apucat sa’mi fac o imagine destul de detaliata fata de personalitatea lui&stuff (btw, nu vreau absolut deloc sa par aroganta:-)).
L’a inceput era atat de…absorbita de ceea ce indruga in fiecare noapte incat nu puteam sa’i percep vreu defect. Dar acum, cand ma uit inapoi, imi dau seama ca de capul lui nu e un lucru asa de mare precum credeam eu atunci.
In primul rand, exprimarea lui nu este atat de geniala pe cat mi se parea mie (nu ca ar mea ar fi, dar vreau sa spun ca, de la un om de televiziune, eu as astepta mai multe), repetand extraordinar de des unele chestii. Pe langa exprimarea, subiectul principal de care as vrea sa vorbesc astazi este nemultumirea vesnica pe care dl. Badea o are la adresa tzarisoarei lui si la tot ce reprezinta ea.
O lista cu elementele pe care Mircea Badea le displace in Romania:
-politica si parlamentarii(daaang)
-fotbalul
-muzica (zdringhi-zdringhi)
-femeile
-vedetele
-carcotasii
-autostrazile
-tiganii
-cocalarii si pitzipoancele
-emoishtii
s.a.m.d.
Daca mai este ceva de adaugat, adaugati voi.Eu atat am gasit.
Sunt sigura ca ar mai fi multe de discutat la acest subiect..Totusi, eu ma opresc aici!
Mai vorbim!Pe maine :-)!

