Ante-scriptum: Acest articol a fost scris ieri (adica sambata), dar din motive nespecificabile a fost postat abia azi..Mii de scuze:”>
Azi a plouat toaaaata ziua. Motiv de bucurie pentru mine.In genere.Dar azi nu mi’a placut.:(.Prea multa umezeala, prea putini oameni pe strazi, prea multa plictiseala. M’am saturat de statu’ in casa.
Azi am stat toata ziua in pijamale.Roz, ca sa nu fie depresia asa de mare.M’am mai holbat putin la monitoru’ asta, am mai stresat niste oameni, am mai frecat menta nitel, si cand m’am uitat in urma tot sambata era, afara tot aceeasi atmosfera, inauntru acelasi aer. Parca si casa se plictiseste.Pffoai..nici netu asta nu ma ajuta deloc. Parca’mi face’n ciuda. Sau cred ca mai degraba imi zice:”Lasa’ma dracu’n pace si vezi’ti de treaba”. Azi mi’am desenat pe pijamale.Tot intr’o criza de plictiseala. Acu sunt pline de floricele (caci acesta este singurul lucru pe care stiu sa’l desenez) si de TWILIGHT.Deh, mai mult nici ca n’ai ce sa’mi ceri. Altough, daca stau bine sa ma gandesc, la reconditionat lucruri ma pricep:D(ar trebui sa vedeti ce le’am facut tenisilor:)).
Hoooo, ca deviem prea mult de la subiect.Despre ziua asta deprimant de plictisitoare vorbeam…Ce culoare ciudata are cerul deasupra casei mele…Parca as fi intr’un film de groaza!:((
And I Saved The Best 4 Last.Inainte de a patrunde in subiect trebuie sa mentionez ca nu sunt nici pe departe fan Vama (de fapt, imi plac la nebunie unele melodii de’ale lor-cum ar fi asta de care o sa va spun-dar din cauza accentului tampit al lui Chirila (pe care de asemenea nu’l suport), cateodata prefer sa trec peste ei cand dau peste vreo melodie de’a lor prin playlist. Probabil unii ati auzit noua lor melodie :X, intitlulata destul de strategic „Dumnezeu nu apare la stiri”, care mie’mi place ciudat de mult. Daca nu, ascultati’o. E prea tare:X!
Hadi Bye bye!Pe maine:*

