In ultima vreme citesc din ce in ce mai multe bloguri.Unele cu o calitate mai buna, altele cu o calitate mai putin buna (ca al meu). In orice caz, cred ca cele mai bune domina. Din pacate nu reusesc sa ma tin de un blog. Adica sa gasesc un blog pe care’l sa’l citesc regulat.Asa’s eu…Aaa, de fapt sunt cateva bloguri pe care le citesc destul de des, cum ar fi cel al lui Bendeac, al lui Gk btw, al pitzipoancei mele preferate (badpitzi), al tovarasei SisterCandy .Si un blog pe care am inceput sa’l citesc din ce in ce mai des este cel al lui Cabral, pe care l’am descoperit de curand. Si’mi place.Mda…pacat ca blogurile astea atat de tari pe care le citescnu imbunatatesc calitatea continutului blogului meu…whatever!
Am de citit o carte la romana pana pe 15 mai.Habar n’am ce sa citesc. Voi ce sugerati?:D
Pe maine!:)

