just me
Just Me.
1.PRINCIPALA MEA TRASATURA:sinceritatea-dâng
2.CALITATEA PE CARE DORESC SA O INTALNESC LA UN BARBAT:perfectiunea
3.CALITATEA PE CARE O PREFER LA O FEMEIE:feminitate
4.CE PRETUIESC MAI MULT LA PRIETENII MEI:prietenia
5.PRINCIPALUL MEU DEFECT:cateodata vorbesc, iar cateodata tac prea mult
6.INDELETNICIREA MEA PREFERATA:aruncatul cu privirea
7.FERICIREA PE CARE MI`O VISEZ:sa fiu desteapta…foarte foarte desteapta…:D
8.CARE AR FI PENTRU MINE CEA MAI MARE NENOROCIRE: sa orbesc sau sa mutesc.
9.LOCUL UNDE AS VREA SA TRAIESC:Miami, New York sau Turcia
10.CULOAREA MEA PREFERATA:negru (stiu ca este nonculoare btw)
11.FLOAREA CARE`MI PLACE:/:)…ghiocelul:D
12.PASAREA MEA PREFERATA:colibri
13.PROZATORII MEI PREFERATI:pas
14.POETII MEI PREFERATI:pas again
15.EROINELE MELE PREFERATE DIN LITERATURA:Maitreyi, Bella Swann
16.EROII MEI PREFERATI DIN LITERATURA:d’sorul lui Maitreyi,Edward Cullen
17.COMPOZITORII MEI PREFERATI::”>
18.PICTORII MEI PREFERATI:eu
19.EROII MEI PREFERATI DIN VIATA REALA:mama
20.CE URASC CEL MAI MULT:animalele
21.CALITATEA PE CARE AS VREA S`O AM DIN NASTERE:perfectiune
22.CUM AS VREA SA MOR:n’as vrea
23.GRESELILE CE`MI INSPIRA CEA MAI MARE INDULGENTA:cele facute din prostie
24.DEVIZA MEA:fuck rules, follow dreams!always!

