Bella heart EdwardTwilight…Vampiri…Luv stories…Cum sa nu ne placa?!Fenomenul Twilight, care a „innebunit” intreaga lume, mi’a intrat si mie „la suflet” ((putin spus))!:X Normal ca atat cartea cat si filmul au si parti bune si parti rele, dar in esenta povestea este atat de unica si de bine spusa incat recunoaste-ti, e BUN! Da, actorii sunt neexperimentati si da, cartea si filmul nu se prea pot compara, dar eu sincer, am vazut filmul intai si apoi am citit cartea, si cu toate ca sunt foarte diferite, mi’au placut amandoua. Si poate ca faptul ca sunt incepatori ii face pe Kristen, Robert si pe toti ceilalti sa fie atat de simpatici. Eu ii iubesc pe toti, nu conteaza ce spun carcotasii, o sa raman mereu o Twilighter!!!

PS: Si continuarile (Luna noua, Eclipsa, Zori de zi si sarele de la miezul noptii) sunt si mai tari!

All the best!!!

