Hell, am o stareee…Netu’mi merge ca si un cur, pe mess nu pot sa stau dar pot sa mai citesc si eu bloguletzele astea.. Uh si pe 3ada nu am mai scris de mult, dar o sa scriem soon!!!

Vreau sa va spun de la inceput ca eu heart bibliotecile! Imi dau o stare asa de buuuna si imi place tare de tot sa ma merg la biblioteca si sa ma plimb asa printre rafturi, sa citesc titlurile, autorii, sa privesc copertile, pozele&stufff, oricum e ceva frumos pentru mine.Dar cand vine vorba citesc EU o carte cap-coada..No Way!Never! Nu imi place si  nu imi place! Citesc maxim 10 pagini si apoi ma ia o durere de cap cumplita si mai bine intru pe net oleak sau deschid televizorul sau orice altceva, numai sa nu citesc! Acu sa nu credeti ca nu sunt citita.Am citit si eu la viata mea cate ceva, cand eram mai tanara:”Vrajitorul din Oz”, „Mary Poppins(chiar toate volumele)”, „Morometii”, „Mara”(recent-mi’a trebuit la scoala) , „Maitreyi”:X

Dar, miercuri, d’na MEA profesoara de romana, ne’a recomandat o carte (bine, ia ne recomanda cam cate 10 pe ora).Nimic nou, doar ca eu, chiar am luat’o de la biblioteca, chiar am citit’o si…mi’a placut.Nu stiu cand o sa reusesc sa o termin, ca e luuuunga (vreo 300 de pagini ce sa mai vorbim…).Oricum, pana acum mi’a placut…AAA si carte se numeste „Ciuma” de Albert Camus.B-).

