Xayide Morgan Claire and LeBlanc, a.k.a Dorina is me, adica unul dintre membrii TRIADEI.Eu…sunt o persona relativ sociabila, imi place sa am muuuulti prieteni, unii mai buni altii mai nebuni, in orice caz imi place sa fiu inconjurata de oameni.Urasc animalele ( pe cele domestice cel putin) si copii mici, urasc persoanele ignorate, ingamfate, pline de ele, cu nasul pe sus, cum vreti sa le numiti, dar recunosc , ca, uneori este nevoie sa fii si asa pentru a nu fi calcat in picioare. Imi plac persoanele destepte destepte destepte, de la care ai ce invata..as vrea sa invat sa cant la pian si sa fac snowboarding, vreau sa devin pilot sau presedinte sau actor sau procuror sau arhitect sau impresar (:D), imi place la nebunie ploaia, mai ales ploaia de vara si urasc iarna si frigul, urasc culoarea roz X(-prefer negru, si cateodata devin obsedata de anumite lucruri sau anumiti oameni (my friends know what i’m talking about)…Si cele mai noi obsesii ale mele sunt TWILIGHT si MIAMI INK, despre care o sa va vorbesc cu siguranta in postarile urmatoare.Stick around!!!:*

