Eu mi’s Dorina si in cele din urma m’am hotarat sa va spun cate ceva despre mine, putin mai mult decat in postarea initiala. Hope you don’t get bored, dar daca totusi va plictisiti, aveti un X colo sus in coltul-stanga care sa va scape de plictiseala. M’am nascut pe 20 septembrie 1993, pe planeta aceasta, in tara aceasta, pe o vreme extraordinar de frumoasa, de toamna…Sunt zodia Fecioara, sunt destul de superstitoasa, am niste principii foarte solide dupa care incerc sa ma ghidez din ce in ce mai des, I luv to live! Cu muzica am o relatie foarte interesanta, ceva de genul: eu o enervez pe ea si ea pe mine, dar marturisesc ca sunt si interpreti care m’au atins la inimioara si care chiaaaar imi plac, despre care o sa va povestesc mai tarziu. Ador toate tipurile de umor, absolut toate, imi plac oamenii care inteleg o gluma buna si care pot sa faca una. In viata lucrurile pe care le vad si le traiesc se grupeaza in 2 categorii: lucruri pe care le URASC si lucruri pe care le IUBESC.O sa spun mai multe si despre acestea tot mai tarziu.
Stick around!!!
PS: Am niste probleme cu scrisul la tastatura- in sensul ca trebuie sa sterg un cuvant de vreo 4-5 ori pana sa il scriu corect-,asa ca daca nu intelegeti ceva, intrebati!

